انواع پارچه نمدی ضخیم و قیمت درب کارخانه

پارچه نمدی ضخیم یکی دیگر از محصولات کارخانه نمد ورامین است که توسط مجموعه ما به صورت عمده با نازل ترین قیمت به فروش می رسد.
نمد، یک نوع پوشش با الیاف فشرده و متراکم است که به همین سبب مناسب برای عایق کاری موتورهای صنعتی، سقف و دیوارهای سازه ها می باشد.

مشخصات پارچه نمدی ضخیم

پارچه نمدی ضخیم

همانطور که گفته شد، پارچه نمدی ضخیم تولیدی کارخانه نمد ورامین به دلیل فشردگی و ضخامتی که دارد، رطوبت گیر مناسبی است. و در ضعیف کردن عبور صدا کمک قابل توجهی می کند. پارچه نمدی 4 میل از گرما دادن به الیاف مصنوعی و اضافه کردن آب و  فشار آوردن به حجم آن جهت ایجاد یک بافت فشرده تشکیل می‌شود.
کیفیت بالا، سایزبندی های مختلف، ضخامت های گوناگون، جنس خوب و در نهایت طرح و رنگ های متنوع از مهمترین ویژگی های نمدها است که پرکاربردترین شان پارچه نمد ضخیم است.
از دیگر ویژگی‌های نمد ضخیم می‌توان به تک رو یا دو رو بودن آنها اشاره کرد. که با توجه به این مشخصه استحکام بیشتری از خود نشان می‌دهند. و برای تولید و دوخت انواع پادری، انواع پاپوش، کیف و غیره استفاده می‌شوند.

قیمت نمد و انواع نمد ضخیم

قیمت نمد و انواع نمد ضخیم

به یاد داشته باشید که از نمد های نازک‌ تر – مثلا دو میل یا سه میل – بیشتر برای تولید عروسک استفاده می‌شود.
اما از نمدهای 4 و نمدهای 5 میل که اتفاقا کاربردی‌ تر و مستحکم‌ تر هستند در طیف وسیعی از صنایع استفاده می‌شود.
هرچه کیفیت و ضخامت پارچه نمدی بیشتر باشد، قیمت تمام شده آن برای تولید کننده نیز افزایش می‌یابد.
در مجموعه ما که فروش نمد به صورت عمده و کاملا مستقیم از کارخانجات تولیدی ایران انجام می‌شود، می‌توانید از قیمت و کیفیت پارچه نمدی ضخیم خریداری شده اطمینان حاصل کنید.
تنها با یک بار خرید از ما، قطعا مشتری همیشگی‌ , دائمی ما خواهید شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما