پارچه روکش صندلی در نمایندگی فروش کارخانه تولید

قیمت خرید مستقیم پارچه روکش صندلی

پارچه روکش صندلی برای نصب خودتان در خانه طراحی شده‌ اند، اما درجه سختی آن می‌تواند از محصول به محصول دیگر متفاوت باشد.
برخی از آنها به طور خاص طراحی شده اند تا به راحتی نصب شوند.
مدل‌ های دیگر سخت‌ تر هستند، اما این مدل‌ هایی که در خانه و خودتان می توانید نصب کنید معمولاً  از راحت‌ ترین و مطمئن‌ ترین جاها هستند.

پارچه روکش صندلی

پارچه روکش صندلی چیست؟
برای شما در زندگی اتفاقات بسیار زیادی پیش می آید و این ربطی به اسباب و وسایل شما ندارد، این دقیقا وابسته به نحوه استفاده از وسیله نقلیه ، چرم ، وینیل یا پارچه مستعد پوشیدن و پارگی است.
گاهی اوقات به سادگی از گرما از وسیله نقلیه خارج می شوید  شاید حیوانات  اهلی و خانگی داشته باشیدو یا  ، به کمپینگ بروید یا همیشه نیمی از تیم فوتبال را برای تمرین شات داشته باشید ، صندلی های استاندارد شما در نهایت خراب می شوند – شاید در  روی نقاط خاص از صندلی و یا  ، و شاید به یکباره تمام آن با هم خراب بشوند.
تلاش برای جایگزینی حتی یک صندلی با اثاثه یا لوازم داخلی ماشین و خودرو تقریباً اصلی ، یک پیشنهاد وقت گیر و گران است. بهترین گزینه مجموعه ای از جلد صندلی های پس از تولید در بازار است.
نصب آنها آسان است ، دارای چند مدل و رنگ هستندو طرح های متنوعی  را ارائه می دهند و به همان اندازه بسیار مهم هستند – جایگزین کردن آنها آسان است.
در ادامه در مورد روکش صندلی ماشین که  مفید ودارای ظاهری منحصر به فرد و قابلیت های اضافی را برای ماشین شما است مطالبی ارائه می دهیم تا با دهنی بازتر آن را خریداری و انتخاب نمایید.

انواع روکش های صندلی

انواع پارچه روکش صندلی 
پارچه ای:  روکش صندلی  ماشین از نوع پارچه دارای : سازگار با وسایل نقلیه با تنظیمات صندلی نیمکت تقسیم شده 40/60 ، 50/50 یا 60/40،کاملاً با طرح های کیسه هوای جانبی سازگار است، درزهای دوخته شده ، 100 ٪ قابل شستشو ، محافظت بادوام در برابر سایش و پارگی روزانه ، طراحی متناسب با خطوط تمام صندلی های خودرو مطابقت ، تکنیک منحصر به فرد دوخت جانبی مناسب کیسه هوا ، پشتی و صندلی مشبک لانه زنبوری برای تهویه بهتری  و در انتها نصب آسان
چرم PU : مقاوم در برابر سایش با پشتی لاستیکی غیر لغزنده ، ضد آب و تمیز کردن آسان ، طرح لحافی مثلثی با جیب های دستی ، اسفنج داخلی با ریباند بالا و در آخر نصب ساده، بدون نیاز به چرخاندن صندلی است.

چرا باید نمایندگی ما را انتخاب کرد؟

خودروسازان به طور فزاینده ای طرح های منحصر به فرد و پیچیده ای برای فضای داخلی خود دارند.
پیدا کردن روکش صندلی های پس از فروش که ظاهر سازنده اصلی را شبیه سازی می کند، می تواند دشوار باشد.
اما این روکش‌های صندلی ظاهر پیچیده‌ای دارند که به نظر می‌رسد می‌توانند محصول اصلی باشند.
رنگ های ارائه شده و کیفیت مواد و دوخت همگی به یک ظاهر OEM برتر کمک می کنند.
گاهی اوقات، برداشتن و نصب مجدد روکش صندلی مفید است.
شاید شما فقط بخواهید پوششی را برای ماه های تابستان داشته باشید، زمانی که قصد دارید خانواده را بعد از تمرین یا یک پیاده روی طولانی و گل آلود سوار ماشین کنید.
نصب این روکش صندلی ها بسیار آسان است، بالشتک راحت را فراهم می کند و در تعدادی رنگ و طرح جذاب ارائه می شود.
پلی اورتان چرم مصنوعی به اندازه کافی برای رانندگی های طولانی راحت است و شما را خنک نگه می دارد.
بعضی اوقات فقط باید از قسمت پایین صندلی ها محافظت کنید.
شاید شما در یک منطقه آفتابی زندگی کنید و نمی خواهید به صندلی های چرمی داغ یا پارچه بروید.
شاید شما حیوانات خانگی داشته باشید و فقط می خواهید از قسمت پایین صندلی ها محافظت کنید.
یکی دیگر از دلایلی که ممکن است یک پوشش صندلی فقط کمتر بخواهید این است که قسمت پایین صندلی های اصلی شروع به پوشیدن می کند. این کوسن ها چیزها را ساده نگه می دارند ، که قیمت گذاری را مقرون به صرفه نگه می دارد.
بسیاری از وسایل نقلیه جدید صندلی های گرم و تهویه را به عنوان تجهیزات استاندارد یا اختیاری ارائه می دهند.
برای به روزرسانی وسیله نقلیه بدون این ویژگی ها می توانید پوشش صندلی های گرم و خنک کننده Aftermarket را پیدا کنید.
اما اگر فقط می خواهید کمی تهویه باانرژی کم اضافه کنید بدون اینکه هیچ یک از منابع برق را بدست آورید ، این پوشش های صندلی کار را انجام می دهند.
این پوشش های صندلی با یک قسمت میانی مش طراحی شده است که تهویه را برای شما فراهم می کند تا احساس تازه ای در درایوهای طولانی داشته باشد.
آنها همچنین در برخی از ترکیبات رنگی زیبا  ارائه می شوند ،اگرچه ما به سیاه ، خاکستری یا بژ همچنان بیشترین درخواست را دارند.
ما روکش صندلی خودرو را بر اساس نوع روکش صندلی خودرو، قیمت و نظرات منتقدان و کاربران ارزیابی کردیم.
ما بر کیفیت و جزئیات نظرات و تصاویر بازبین ارائه شده توسط خریداران (در صورت موجود بودن) تمرکز کردیم و آن را مبنای کار خود قرار می دهیم.
ما همچنین رنگ، شکل و تناسب عکس‌ها و ویدیوهای سازنده را ارزیابی کردیم تا کیفیت، تناسب، ظاهر و عملکرد هر مجموعه را ارزیابی کنیم.

معیارهای ارزیابی  از دیدگاه مشتری و سوالات متداول در سایت های فروش

معیارهای ارزیابی پارچه روکش صندلی خودرو و ماشین

معیارها : کیفیت مواد (25%) ، سهولت نصب (25%) ، تناسب (20%) ، قیمت (20%) ، ویژگی های اضافی (گرمایش، سرمایش و غیره) (10%)
سوالات متداول :  1_روکش صندلی از چه چیزی ساخته شده است؟
برخی از روکش‌های صندلی محبوب‌تر امروزه از نئوپرن و نئوسوپریم ساخته می‌شوند.
این مواد مصنوعی برای دفع آب، مقاومت در برابر خراش و تمیز کردن نسبتا آسان طراحی پارچه روکش صندلی شده اند.
این مواد شبیه لباس عروس بلوچی غواصی هستند ، البته می توانید روکش صندلی را از چرم، چرم و نخی نیز تهیه کنید.
برخی از صاحبان حیوانات خانگی چرم را به دلیل مقاومت در برابر خراشیدن (در مقایسه با پارچه) دوست دارند و بسیاری از انواع جدید روکش‌های چرم مصنوعی همیشه در حال بهبود و بهتر شدن هستنداز لحاظ تولید هستند. 2_آیا روکش صندلی قابل شستشو با ماشین لباسشویی است؟ این بستگی به ماده ای دارد که استفاده می شود، که همچنین محبوبیت مواد مصنوعی مانند نئوپرن را توضیح می دهد.
می‌توانید آن‌ها را درست در هنگام شستشو پهن کنید و بگذارید در هوا خشک شوند و دوباره روی صندلی‌ها قرار دهید.
برخی از روکش های صندلی از انواع مختلفی از مواد ساخته شده اند.
در این موارد، برخی از مواد قابل شستشو هستند و برخی دیگر ممکن است قابل شستشو نباشند.
یک ماده چرم یا چرمی ممکن است قابل تمیز شدن باشد، اما شما نمی توانید آن را در ماشین لباسشویی بیندازید.3_آیا روکش صندلی ها چسبناک هستند؟
این یک موضوع بیشتر احساسی است ،اگر رنگ‌های ملایم یا روکش صندلی‌هایی را انتخاب کنید که شبیه به صندلی‌های اصلی هستند، حتی ممکن است متوجه تفاوت آن‌ها نشوید.
اما چیزی که نباید فراموش شود و  نکته اصلی (در بیشتر موارد) پوشاندن اثاثه یا لوازم داخلی فرسوده یا جلوگیری از آن است. بنابراین، در این صورت، سبک این روکش‌های صندلی به کارایی آن‌ها می‌رسد (به همین دلیل بیشتر رنگ‌ های روکش ها مات و تیره مانند مشکی، قهوه‌ای یا بژ هستند).
4_اگر حیوان خانگی داشته باشم، روکش صندلی ایده خوبی است؟
روکش صندلی یک راه حل عالی برای حیوانات خانگی است، اما برخی از روکش های صندلی برای حیوانات خانگی بهتر از بقیه هستند.
مواد بادوام و قابل شستشو به راحتی برای روکش‌های صندلی دوستدار حیوانات خانگی و همچنین نصب آسان در اولویت هستند (بنابراین می‌توانید برای شستشوی آسان آن را تعویض یا جدا کنید).
همچنین سیستم های پوشش صندلی عقب برای حیوانات خانگی طراحی شده است که هنگام نصب امکان نشستن را فراهم نمی کند. این نوع روکش های صندلی در مقاله ای جداگانه معرفی خواهند شد.

خرید انواع پارچه از نمایندگی

هر کارخانه و برندی که صاحب نام و اعتبار باشد برای سهولت دسترسی مشتریانش و خدمات پس از فروش نمایندگی هایی در نقاط مختلف دارد.
این بسته به آنکه در چه حوزه و منطقه ای کار می کند می تواند بین المللی ، کشوری و یا حتی در سطح شهر ها نیز باشد.
تمام نمایندگی برای هر جنس و محصولی که خریداری می کنید موظفند که به شما بهترین کیفیت و بهترین قیمت را ارائه بدهند زیرا در واقع آنها بخشی از کارخانه بوده و در صورت عدم پایبندی به تعهدات خود موظقف به پاسخگویی به کارخانه بوده و تمام اختیارات و امتیازاتش حذف می شود.
به همین دلیل شما هر جنسی را که بخواهید بخرید سعی کنید از نمایندگی معتبر آن تهیه نمایید.
اگر قصد خرید پارچه روکش صندلی بصورت عمده را دارید که البته در قریب به اتفاق موارد همینطور است سعی کنید حتما از ما که نمایندگی هستیم خرید نمایید تا هم تضمین جنس و کیفیت را داشته باشیم و هم بتوانیم علاوه بر قیمت درب کارخانه تخفیفات دیگری هم تا حدالامکان به شما بدهیم.
تا هم اطمینان خاطر شما را از لحاظ قیمت و کیفیت جلب کنیم و هم شما مشتری دائمی ما بشویید و سودی دو طرفه را برای هر دو طرف معامله رقم بخورد.
در مجموعه ما کارشناسان فروش با تجربه و کارآمدی هستند که می توانند به شما در امر خرید لباس عروس بچه گانه کمک بکنند و سوالات شما را پاسخگو باشند.جهت خرید از ما  مشاوران و همکاران ما به هر صورتی که تمایل دارید و برایتان مقدور است (تلفنی، حضوری، آنلاین) در خدمت شما مشتریان عزیز خواهند بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما