قیمت پارچه پولیش در بازار عمده فروشی تهران

نمایندگی فروش مستقیم کارخانه تولید پارچه پولیش

قیمت پارچه پولیش در بازار عمده فروشی  مانند هر پارچه دیگری متفاوت است و به عوامل متفاوتی بستگی دارد.
زیرا الیاف بکار رفته که در تولید محصولی مانند پارچه پولیش به کار می روند نرخ های متغییر و نوسات ریالی دارند.
پارچه پولیش از انواع پارچه هایی است که دارای  تار و پود و نیز کرک و همان پرز می باشد.
نرم، لطیف، قشنگی و نمای لاکچری  از دیگر قابلیت های اصلی پارچه پولیش است.
و این ویژگی ها معروفیت و کاربرد زیاد آن را فراهم نموده اند.
از تفاوت ها ی پارچه پولیش با پارچه مخمل  می توان گفت  که پرز های پارچه پولیش بلندتر از پرز های پارچه مخمل است.
پارچه پولیش را در ایران و بازار نیوسافت  می شناسند که الیاف آن  از نوع طبیعی و یا از الیاف مصنوعی و ترکیب آن تولید شده باشند.
روش ها، مواد اولیه و تجهیزات بسیار پیشرفته ای درقرن جدید وجود دارند که با توجه به تولید شان پارچه هایی متنوع از نظر کیفیت الیاف، قیمت های متنوع و نوع پارچه پولیش می توان در بازار دید.
خرید مستقیم پارچه پولیش از کارخانه پارچه پولیش یعنی می توان بدون این می توان بصورت دست اول پارچه را  با قیمت خود تولیدی آن را تهیه کرد.  که صد البته  در مورد هزینه ها بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد.

 

نمایندگی فروش مستقیم کارخانه تولید پارچه پولیش

قیمت پارچه پولیش و نمایندگی فروش

همانطور که اشاره شد پارچه پولیش کاربردها و موارد استفاده بسیار متنوعی دارد و اگر نگاهی به اطراف و  کالاها و وسایل اطراف محیط خود بیندازیم متوجه می شویم که استفاده های بسیار زیادی دارند.
انواع پتو ها بخصوص کودکان، انواع اسباب بازی های پولیشی و بسیار نرم و لطیف، البسه و نوع گرم آن، کیسه خواب و انواع عروسک ها از موارد استفاده ارز این پارچه پر کابرد است.
دلیل استفاده از این نوع پارچه در تولید انواع وسایل، لباس و عروسک های کودکان است ، لطافت و نرمی  خوب و عالی است که در الیاف پارچه وجود دارد.
البسه ایی که با استفاده از پارچه پولیش تولید می شوند را می توان به هر طرق مختلف و مرسوم دستی و یا ماشین های لباس شویی  شست اما حتما توجه کنید که در دما و دور حتما رعایت نکات را بفرمایید تا ب بافت پارچه آسیبی نرسد.
برای این پارچه مانند بسیاری دیگر پارچه ها و  لباس ها  از مایع سفید کننده  نباید بطور مستقیم و زیاد استفاده نمود، برای شستن انواع پارچه های پولیش نیز حتما رعایت بفرمایید و از این مایع در شستن حدالامکان کمتر و یا اصلا  استفاده نفرمایید.
دلیلی عدم استفاده از وایتکس و یا مایع سفید کننده این است که بافت الیافو فرم پارچه بهم میریزد.
این پارچه ها مانند انواع پارچه ها دارای خاصیت  عدم چروک است و بنابراین نیازی به اتو ندارد.
اگر با زهم این توضیحات شما را راضی نکرد می توانید قبل از استفاده و شستشوی آن با با  کارشناسان این پارچه تماسی بگیرید و  سوالات خود را درباره بافت و شسشتن و سایر آنچه که می خواهید از فروشنده بگیرید.

چرا مجموعه ما برای خرید پیشنهاد می شود؟

قیمت پارچه پولیش از درب کارخانه

مجموعه ما در بازار یک مجموعه شناخته شده است که اگر مشتری ما باشید می دانید ما کیفیت را فدای کمیت نمی کنیم و این بدان معنا است که همواره سعی کرده ایم علاوه بر کیفیت قیمت خوب را هم لحاظ کنیم تا همه بتوانند از آن پارچه استفاده کنند .
ما سعی کردیم که راه های خرید را برای شما آسان کنیم تا برای خرید عمده و طاقه ای آن دچار مشکل نشوید و خریدی خوب را تجربه نمایید.
راه های ارتباطی ما عبارتند از تماس تلفنی ، وب سایت های ما و حضور در مجموعه ما.
جهت خرید و استعلام قیمت پارچه پولیش با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما