قیمت پارچه نمدی در عرضه مستقیم از کارخانه

قیمت پارچه نمدی در مقایسه با دیگر پارچه ها از حدود هزینه ایی مناسب تری برخوردارند ، اما قیمت تمام شده یکی از عواملی است که بر قیمت پارچه ها بسیار تاثیر گذار است ، بسیاری از تولید کننده گان با کاهش کیفیت الیاف سعی در کاهش هزینه تمام شده دارند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فرآیند تولید انواع نمد

فرآیند تولید پارچه های نمدی و قیمت پارچه نمدی

قبل از پرداختن به فرآیند تولید پارچه های نمدی باید بگوییم که روش تولید پارچه های نمدی کاملا به این بستگی دارد ، که چه الیافی برای تولید پارچه نمدی استفاده شود.
در مورد الیاف طبیعی معمولا الیاف خام پس از اینکه از پوست حیوانات برداشت شد حلاجی می شود.
الیاف مصنوعی نظیر اکریلیک پس از حل شدن یک پلیمر در ماده شیمیایی به دست می آید.
در مرحله اول پس از تهیه شدن الیاف با استفاده از یک دستگاه استوانه ای شکل که مجهز به میخ های فولادی است که با هم ترکیب می شوند پس از آن توسط دستگاهی به نام کاردینگ الیاف به شکل شبکه ای الیاف در کنار همدیگر قرار می گیرند.
در مرحله بعد دستگاهی به نام لایه ساز یا ولامیر به صورت لایه هایی از الیاف بر روی همدیگر قرار می گیرند لازم به ذکر است که میزان لایه هایی که بر روی هم قرار می گیرد بستگی به گرماژ آن دارد.
در نهایت  لایه های الیاف وارد دستگاهی به نام سوزن زنی شده و در نهایت با فرکانس های مشخص صفحاتی مجهز به سوزن وارد الیاف شده و از آن خارج می گردد.
این پروسه تازمانی ادامه دارد که الیاف کاملا منسجم شود. در بعضی از موارد برای اینکه الیاف کاملا به هم فشرده شود نمد از میان دو استوانه داغ غلطانده می شود.
تا الیاف مقداری ذوب شده و کاملا به هم بچسبد به این عملیات کلندر گفته می شود.

قیمت پارچه نمدی

پخش عمده پارچه نمدی و قیمت پارچه نمدی

اما تولیدی پارچه بازار با از بین بردن هزینه توزیع و حذف تمام واسطه ها هزینه تمام شده را بسیار کاهش داده و در نتیجه قیمت پارچه نمدی چه نمد صنعتی و چه نمد تزیینی و سایر منسوجات بدون بافت تولید پارچه بازار در مقایسه با دیگر تولید ها بسیار مناسب تر است.
جهت اطلاع از قیمت پارچه نمدی با همکاران ما در ارتباط باشید.
جهت خرید انواع پارچه نمدی با ما در تماس باشید ، مشاوران ما آماده  پاسخگویی هر گونه سوال شما می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما