قیمت پارچه مموری بارانی 160 تا 240 گرم در بازار تهران

قیمت پارچه مموری بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.
این پارچه از کاربردی ترین و پرفروش ترین پارچه هایی است که در حال حاضر در بازار و به خصوص در فصول سرد سال و در بین تولیدی ها و کارگاه ها برای دوخت انواع پالتوهای بارانی ها و مانتو های زمستانه و پاییزه تهیه می شود. این پارچه کاربردی بسیار مهم و اصلی در تولید انواع لباس های گرم دارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پارچه شمعی مموری کاپشنی

قیمت پارچه شمعی مموری کاپشنی

 

 

غالبا وقتی که نام پالتوهای پاییزه و بارانی ها و یا لباس های کوه و کمپ می آید ناخودآگاه شما را به یاد جنس پارچه های شمعی مموری می‌اندازد.
البته این پارچه ها همانطور که از نامشان پیداست تنها معطوف به البته نمی شود بلکه می توان با آن به کارهای دیگری منجمله کاورها روکش‌ها کفش و سایر صنایع وابسته به آن پرداخت.
این پارچه ها به دلیل آنکه کمترین تاثیرگذاری را در محیط زیست دارد ، برای محیط زیست مضر نبوده بلکه دوستدار محیط زیست است و بعد از مدتی در محیط زیست تجزیه می شوند.
مهمترین از مهمترین خواص این پارچه می توان به خاصیت ضد آب بودن آن اشاره کرد .
پارچه مموری توسط یک پوشش و کاور عایق در کارخانه ها با استفاده از تکنولوژی های جدید تولید می شود و بیشترین کاربردی که این پارچه دارد و شاید دلیل اصلی تولید این پارچه استفاده از آن برای البسه در مناطق بارانی و شرجی  و کارهایی است که با نم و رطوبت مداوم در ارتباط  می باشد.
شمعی ها در گذشته با استفاده از مواد اولیه مانند نفت و پارافین و غیره در کارخانه ها تولید می شد ، اما امروزه با توجه به آسیب های محیط زیستی  با الیاف طبیعی پنبه یا الیاف پلی استری به صورت ترکیبی با درصدهای مختلف تولید می شود .
ماندگاری این پارچه ها بسیار بالاست و اگر به خوبی از آن استفاده شود و آن را از مواد شوینده آسیب زا ، شعله و حرارات بالای اتو محافظت کنید تا مدت ها می توانید از آن استفاده کنید.
پارچه کاپشنی برای اولین بار در سال ۱۸۹۴ تولید شد و همانطور که گفتیم چون بیشتر معطوف به وسایل قایقرانان و جاهای بارانی بود در همان جا نیز تولید شد .
اما در گذشته قبل از استفاده از نفت پارافین روی پارچه ها روغن ماهی می ریختند و روغن ماهی سبب می شد تا خاصیت ضد آب به لباس ها ببخشد ، اما بعد از مدت ها وارد چرخه تکنولوژی شد و تکنولوژی های روز آن زمان بهره گرفت تا به امروز تکنولوژی پیشرفته بهره مند است.

قیمت پارچه مموری

قیمت پارچه مموری 
قیمت پارچه مموری مانند هر پارچه دیگری بستگی به گرماژ و  کیفیت و برندکا خانه‌ای دارد که در آن تولید می‌شود.
این پارچه در دو گرماژ 160 و 240 در بازار تهران موجود است و شما با توجه به نیازتان می توانید این پارچه ها را انتخاب کنید.
حتما در نظر داشته باشید با توجه به کیفیت ها و قیمت های متنوع حتما با خیاط و سرپرست تولیدی تماس داشته تا بهرین پارچه ها را تهیه کنید.
این پارچه علاوه بر گرماژ دارای رنگ های متنوعی است که آن را برای دوخت انواع کاپشن و غیره در همه سنین ممکن می کند ، اما شاید قیمت ها را هم کمی جابجا کند و باعث اختلاف قیمت ها بشود.
امروز این پارچه ها در داخل نیز تولید می‌شود اما چندان مناسب برای دوخته البته نیست و تنها شاید در کارهای صنعتی بشود از آن استفاده کرد.
یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در قیمت پارچه مموری نوسانات ارزی است مشکلات ارزی در کشور ما سبب شده تا این پارچه به قیمت های مختلف به چشم بخورد .
مجموعه ما تمام تلاش بر آن است تا بهترین پارچه ها را با بهترین قیمت به شما ارائه کنند مجموعه ما نما نمایند با داشتن نمایندگی انواع پارچه های مموری و انواع پارچه شمعی می تواند بهترین قیمت پارچه را به شما عرضه کند جهت خرید انواع پارچه میتوانید به صورت حضوری و یا پر کردن فرم و تلفنی با همکاران ما در ارتباط باشید و هر گونه سوال درباره پارچه دارید از آنها بپرسید .
همکاران ما در مجموعه موظف به راهنمایی و پاسخگویی به تمامی سوالات شما با صبر و خوشرویی هستند.
شما می توانید جهت مراجعه حضوری تماس گرفته و پس از تعیین وقت به دفتر ما واقع در تهران ، خیابان آزادی بیایدد و نمونه ها را از نزدیک ببینید و چنانچه امکان حضوری برایتان ممکن نیست می توانید ضمن تماس با مشاوران فروش درخواست ارسال نمونه کرده و پس از تایید آن جهت خرید آنلاین با مجموعه ما وارد پروسه خرید شوید.
پس از حرید ما پارچه ممنوری را به هر کجا که شما بخواهید برایتان ارسال می کنیم و مرسوله در کمترین زمان ممکن به دست شما می رسد.
جهت خرید و استعلام موجودی و رنگ بصورت عمده با ما در ارتباط باشید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما