خرید لایی سوزنی | خرید لایی سوزنی 130 گرم از کارخانه زنجان

خرید لایی سوزنی به صورت عمده و بی واسطه، یکی دیگر از مزایای خرید از مجموعه ما است که در دسته نمد صنعتی به فروش می رسد. برای بسیاری از تولیدکنندگان صنعت پوشاک تهیه لایی به ویژه لایی سوزنی با کیفیت در بازار کاری سخت و زمان بر خواهد بود.

لایی سوزنی چیست

خرید لایی سوزنی

یکی از انواع پرکاربرد لایی، لایی سوزنی است. لایی سوزنی یا لایی مویی از پشم تهیه و به دو نوع چسب دار و ساده دسته بندی می شود. نوع ساده آن با پارچه دوخته می شود و نوع چسب دار آن مانند لایی های دیگر به پارچه چسبیده می شود. برای خرید این نوع لایی باید دقت شود که همانند لباس کاراته ناگاشی ساده دارای جهت تار و پود یا جهت راه و بی راه است.

کاربردهای لایی سو‌زنی

از این لایی در دوخت کت و پالتوهای ضخیم مردانه استفاده می شود. از نوع چسب دار آن برای کار با پارچه های فاستونی و از نوع ضخیم تر آن که به نام لایی سوزنی پودری یا نمد پارچه معروف است و خود به دو نوع نمدی و پشمی تقسیم می شود برای دوخت قسمت کتیبه پرده ها و لباس تعزیه بچه گانه  و پالتو استفاده می شود و در گرم های مختلف با توجه به کاربرد آنها تولید و به فروش می رسند، از گرم های کمتر در دوخت لباس زنانه و گرم های بالاتر در دوخت لباس مردانه مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید لایی سوزنی 130 گرم

خرید لایی سوزنی 130 گرم از کارخانه زنجان

در واحد فروش نمد کارخانه زنجان، به سهولت می توانید از راهنمایی کارشناسان ما در جهت ثبت سفارشات خود برای خرید لایی سوزنی 130 گرم به صورت حضوری و یا اینترنتی بهره مند شوید و از چگونگی قیمت نمد و لایی آگاه شوید. خرید مستقیم از کارخانه موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما