نمایندگی فروش کارخانه پارچه نمد

کارخانه پارچه نمد، دسترسی خریداران را به انواع پارچه نمد با الیاف درجه یک و در سایز و طرح های مختلف آسان نموده است. کارخانه نمد ورامین یکی از بهترین و موفق ترین مجموعه هایی است که در زمینه فروش نمد مرغوب و مقرون بصرفه با استفاده از به روزترین تکنولوژی ها مشغول به کار است. اگر به دنبال خرید انواع پارچه برای تولیدی خود هستید، به صفحه درستی آمده‌اید.

محصولات کارخانه پارچه نمد

نمایندگی فروش کارخانه پارچه نمد

با توجه به اسناد موجود، تولید، استفاده و فروش پارچه های نمدی از گذشته رواج داشته که حتی امروزه با گسترش و صنعتی شدن جوامع، کاربرد پارچه های نمدی بیشتر از گذشته است. از محصولات کارخانه نمد که به راحتی از طریق نمایندگی فروش قابل دسترس است می توان به انواع پارچه های نمدی تزیینی و صنعتی اشاره کرد.

نمدهای صنعتی در رنگ بندی محدود و باتوجه به نیاز خریدار تولید و نمدهای تزیینی نیز با لباس ساحلی مردانه درجه یک و با رنگبندی متنوع به بازار عرضه می شوند. نمدهای تزیینی به دو صورت ساده و طرحدار و کاربرد آنها در ساخت وسایل هنری و اکسسوری است، که در ضخامت های مختلف به فروش می رسند.

ویژگی های محصولات نمدی

نمدهای صنعتی در صنایع به ویژه صنعت تولید خودرو و فیلترسازی کاربرد دارند، ویژگی دیگر لباس عروس دخترانه که در برخی صنایع اهمیت دارد، مقامت در برابر حرارت است. یکی دیگر از مهم ترین محصولات کارخانه نمد لایی سوزنی و لایی سوزنی پلی استر است که در زیرمجموعه نمد صنعتی قرار می گیرند.

نمایندگی فروش کارخانه پارچه نمد

نمایندگی فروش کارخانه پارچه نمد

به منظور دستیابی از قیمت نمد و شرایط ثبت سفارش می توانید با نمایندگی فروش کارخانه نمد ورامین تماس گرفته تا نیاز خود را در هر میزان حجم سفارش دهید. مزایای خرید از مجموعه ما، خرید مستقیم با قیمت ایده آل و دسترسی به انواع نمد های تزیینی و صنعتی است. مشاوران ما در واحد فروش نمد آماده ی پاسخگویی به شما خریداران محترم هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما