بهترین کیفیت پارچه کجراه مدارسی در ایران

پارچه کجراه مدارسی به نوعی از پارچه اطلاق می شود که بافت آن برخلاف ترگال ساده و باقی پارچه ها که الیاف به صورت منظم در طول و عرض قرار داده می شوند، در پارچه کجراه، الیاف به صورت کج راه قرار می گیرند، همین امر موجب سنگینی و یا گرماژ بیشتر این نوع پارچه می شود که سبب می شود به یکی از پر مصرف ترین پارچه ها در تولیدی های دوخت لباس نظامی، دوخت لباس فرم مدارس و دوخت کت و شلوار تبدیل شود.

انواع پارچه های کجراه

پارچه کجراه مدارسی

انواع پارچه کجراه به چند دسته مختلف تقسیم می شود، که هریک ویژگی ها و کاربردهای خود را دارند.
کجراه فلامنت که در بافت آن از الیاف فلامنت استفاده می شود و سبب تراکم و مقاومت بالای آن می شود. پارچه کجراه کتان که در بافت آن از درصد بیشتری پنبه نسبت به سایر الیاف استفاده می شود و در دوخت لباس های ضخیم و مقاوم در برابر حرارت کاربرد دارد.

از انواع دیگر می توان به پارچه کجراه پلی استر پنبه، کجراه فلامنت ویسکوز اشاره کرد، که متناسب با ویژگی های آنها در دوخت لباس های مدارس، لباس اداری، بخشی از لباس های بیمارستانی و لباس کار برخی مشاغل استفاده می شوند.

ویژگی ها

  • کیفیت و ثبات رنگ
  • گرماژ بالا
  • مقاوم در برابر ساییدگی و پاره شدگی
  • عدم پرزدهی بعد از شستشوی مکرر
  • تنوع رنگ

خرید پارچه کجراه مدارسی

خرید پارچه کجراه مدارسی

از عوامل تاثیرگذار بر قیمت پارچه کجراه می توان به چند عامل اشاره کرد.
کیفیت الیاف، رنگ، عرض، تراکم بافت، کارخانه تولید کننده پارچه کجراه و تکنولوژی های به کار رفته در فرایند تولید از چمله این عوامل هستند.
مجموعه ما امکانی را فراهم آورده تا مشتریان گرامی بتوانند بدون واسطه و مستقیم سفارش های خود را ثبت نمایند و امکان خرید بدون محدودیت مکانی داشته باشند. فقط کافی است تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما