پارچه چادر نمازی | پارچه چادر نمازی گلدن لایف در بازار عمده فروشی تهران

پارچه چادر نمازی یکی از پرفروش ترین انواع پارچه ها در کشورهای اسلامی است که صنایع نساجی سعی در تولید این نوع پارچه در مدل، طرح و جنس های مختلف دارند. از الیاف استفاده شده در بافت پارچه چادری می توان به پلی استر پنبه، پلی استر ویسکوز، فلامنت پنبه و غیره اشاره کرد. در بازار، برندهای مختلفی در تولید پارچه چادری فعال هستند، یکی از برترین برندها، پارچه های چادر نمازی گلدن لایف است.

ویژگی های پارچه چادر نمازی گلدن لایف

ویژگی پارچه چادر نمازی

  • کیفیت رنگ به گونه ای که با شستشوی مکرر تغییر رنگ نمی دهد.
  • بافت نرم و لطیف پارچه
  • پوشش کامل و بدن نما نبودن پارچه
  • الیاف طبیعی در بافت آن نسبت به الیاف مصنوعی بیشتر است، که همین امر موجب شده تا پارچه براق نباشد.
  • عرض مناسب پارچه

طرح و رنگ ها

 طرح ها و رنگ های پارچه چادر نمازی

پارچه های چادری معمولا به رنگ ساده و روشن مانند سفید، شیری، یاسی و صورتی و طرح های غالبا گلدار با اندازه های بسیار کوچک و برخی با گل های بزرگ تولید می شوند، که از هر طرح گل 4 یا 5 رنگ چاپ و به هنگام فروش عمده 4 طاقه یعنی از هر رنگ یک طاقه به صورت سری با طاقه های 30 متری یا 40 متری

فروخته می شود.

فروش پارچه های چادری در بازار عمده فروشی تهران

فروش عمده پارچه های چادری گلدن لایف به صورت طاقه ای، سری و عدلی انجام پذیر است. مجموعه ما، خریداران گرامی را از ابتدای روند خرید پارچه چادری، چگونگی انتخاب طرح و رنگ پارچه، ثبت سفارش، قیمت و شیوه های پرداخت، پیگیری سفارش و در نهایت دریافت بار پارچه بطور مستقیم و بدون واسطه راهنمایی می کنند. فقط کافی است با کارشناسان تماس بگیرید یا به صورت آنلاین اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما