دفتر کارخانه پارچه نمدی در تهران

پارچه نمدی در تهران پارچه نمدی از الیاف فشرده و متراکمی ساخته می شود که در گذشته با پشم و خز حیوانات دیگر ترکیب می شده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، پارچه نمدی با اکریلیک و الیاف مصنوعی که ضد حساسیت هستند تولید می شود. ویژگی های منحصربه فرد پارچه نمدی باعث شده تا این نوع پوشش به عنوان مواد اولیه منسوجاتی مانند کلاه، پوتین و حتی لوازم خانگی مورد استفاده قرار گیرد. برای خرید پارچه نمدی در تهران، مجموعه پارچه کار آماده خدمات رسانی به تمامی شما عزیزان است.

انواع پارچه نمدی کارخانه نمد ورامین

خرید انواع پارچه نمدی در تهران - کارخانه نمد ورامین

تا به الان، دست اندرکاران صنعت نساجی انواع مختلفی از پارچه نمدی را تولید کرده‌اند که می‌توان به چند مورد آنها اشاره کرد:

پارچه نمد پشمی

نمد پشمی را می توان جزو قدیمی‌ترین انواع پارچه نامید که بهترین آن را می‌تواند در کارخانه نمد ورامین پیدا کرد. این نوع پارچه با پشم گوسفند و سایر حیوانات پشمی تولید می‌شود و خاصیت عایقی فوق‌العاده ای دارد.

پارچه نمد اکریلیکی

اگر به دنبال خرید ارزان‌ترین پارچه نمدی در تهران هستید، نمد اکریلیکی تولید شده در کارخانه نمد ورامین بهترین گزینه برای شما خواهد بود. قیمت نمد اکریلیکی به دلیل ارزان‌تر بودن مواد اولیه آن به نسبت مناسب‌تر است و این نوع پارچه در صنایع مختلف کاربرد دارد.

پارچه نمد سوزنی

از پارچه نمدی سوزنی بیشتر در ساخت مجسمه‌های نمدی استفاده می‌شود و به دلیل عایق نبودن، هیچ کاربردی در صنعت ندارد. اگر به دنبال ساخت مجسمه و محصولات زینتی/تزئینی نمدی هستید، نمد سوزنی همان چیزی است که به دنبالش هستید.

فروش پارچه نمدی در تهران به صورت عمده از درب کارخانه

پارچه نمدی در تهران

برای خرید پارچه نمدی در تهران و سایر شهرهای کشور به صورت عمده می‌توانید با ما در مجموعه پارچه کار تماس بگیرید. ما در مجموعه پارچه کار با چندین دهه فعالیت در عرصه فروش پارچه به راحتی می‌توانیم انواع پارچه‌های مورد نظر شما با نازلترین قیمت تهیه کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما