پارچه ملحفه چینی | مرکز واردات پارچه ملحفه چینی پرنسس

پارچه ملحفه چینی از معروف ترین و محبوب ترین پارچه های ملحفه خارجی است، که جایگاه ویژه ای در بین خریدارن عمده دارد و توانسته در رقابت با برندهای ملحفه ایرانی پیشتاز باشد. یکی از عوامل محبوبیت پارچه ملحفه چینی، طرح و مدل جذاب این نوع پارچه است. پارچه ملحفه عرض 240 به صورت طاقه 50 و 55 یاردی یکی از پرفروش ترین پارچه های ملحفه چینی است.

دلایل محبوبیت پارچه های ملافه پرنسس

پارچه ملحفه چینی

در بین پارچه های ملحفه ای، برخی از پارچه ها از محبوبیت بیشتری در بین صنایع وابسته برخوردارند. یکی از این پارچه ها، ملحفه چینی پرنسس است.

  • عرض بالای پارچه ملحفه پرنسس
  • قیمت مناسب پارچه ملحفه پرنسس
  • کیفیت قابل قبول پارچه ملحفه پرنسس و تناسب بین کیفیت و قیمت با عرضه و تقاضا
  • لطافت پارچه ملحفه پرنسس به علت استفاده از الیاف پلی استر در آن
  • تنوع در طرح پارچه ملحفه پرنسس
  • تیراژ تولید بالای رنگ های مختلف در یک طرح

عرض پارچه های ملحفه ای

خرید پارچه ملحفه پرنسس

پارچه های ملحفه ای با عرض های گوناگون جهت کاربردهای متفاوت تولید می شوند. عرض های معمول شامل عرض 250، عرض 240، عرض 200، عرض 150 و عرض 100 سانتیمتر می شوند و یکی از مزیت های پارچه ملحفه پرنسس عرض بسیار مناسب و کاربردی آن جهت تولیدی های کالای خواب در سایز دونفره است، چرا که هزینه های تولید را بصورت چشمگیری برای تولیدکننده کاهش می دهد.

خرید پارچه ملحفه چینی

مجموعه ما در بین فروشندگان پارچه ملحفه ای به صورت عمده یکی از قطب های اصلی واردات پارچه ملحفه محسوب می شود. مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه شناسایی و نحوه سفارش و دریافت پارچه ملحفه ستایش و پرنسس هستند، تا بتوانید به راحتی و بدون دغدغه به گسترس فعالیت و حرفه خود بپردازید و در کنار خرید مقرون بصرفه به تولید و سود دهی بیشتر بیاندیشید و خریدی مطمین را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما