لیست قیمت نمایندگی فروش کارخانه تولید پارچه مخمل هازان

پارچه مخمل هازان یکی از انواع مخمل پرده ای است با جنسی ریزبافت و لطیف، با کیفیت و دوام بالا. این نوع پارچه در میان پارچه های پرده ای، به عنوان یکی از پارچه های ضخیم شناخته می شود و در مقایسه با پارچه های حریر، ملحفه ای و تور سنگین تر بوده و عایق نوری مناسب محسوب می شود، به گونه ای که نور کمی را عبور می دهد و باعث تاریکی مطلق نیز نمی شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

بافت پارچه مخمل هازان

بافت پارچه مخمل هازان

 

در تولید مخمل هازان از الیاف مصنوعی در کنار الیاف طبیعی استفاده می شود، که معمولا 50 تا 70 درصد آن از الیاف نخ و پنبه و باقی از الیاف مصنوعی است. استفاده از الیاف مصنوعی به این علت است که امکان چاپ انواع طرح ها روی پارچه مخمل وجود داشته باشد. از دلایل دیگر می توان به ایجاد درخشندگی و براقیت روی مخمل اشاره کرد و همچنین استفاده از الیاف مصنوعی سبب می شود که مخمل پرده ای بعد از شستشو چروک نشده و آب رفت نداشته باشد.

 ویژگی ها

  • استحکام بالا به علت تار و پود فشرده و الیاف ضخیم
  • ایستایی و آویزش مناسب جهت دوخت انواع پرده
  • عدم نیاز به استفاده از سرب پرده
  • بور نشدن در برابر نور آفتاب
  • ثبات رنگ بعد از شستشو
  • تنوع در رنگ و طرح

فروش پارچه

پارچه هازن

قیمت مخمل هازان برخلاف کیفیت و ویژگی های عالی آن، از قیمت بسیار مناسب برخوردار است.که همین امر موجب شده است تا یکی از پرفروش ترین پارچه های پرده ای ساده و چاپی باشد. برای اطلاعات بیشتر از لیست قیمت نمایندگی فروش کارخانه تولید مخمل هازان، مخمل عرض 3 متر و چگونگی ثبت سفارش و پیگیری ارسال بار پارچه خود با مجموعه ما تماس بگیرید یا به صورت اینترنتی اقدام نمایید.
با خرید این پارچه ی مرغوب و با کیفیت از ما خریدی مطمئن را تجربه نمایید و آن را با خیال راحت درب منزل خود دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما