قیمت پارچه کرپ مازاراتی در مرکز پخش کارخانه

فروش مستقیم پارچه مانتویی کرپ مازاراتی

قیمت پارچه کرپ مازاراتی در قیاس با کاربردهای آن خیلی هم گران نیست و لازم نیست برای آن خیلی هزینه گزافی بپردازید.
این پارچه  دارای ظاهری صاف و بدون زبری در زیر دست و ظریف است.
دارای ایستایی بسیار خوبی در تن می باشد و همچین به دلیل خوش دوخت بودن بسیار مورد طرفدار مزون داران  و خیاطان است.
اما ببینیم پارچه کرپ و کرپ مازاراتی چیست؟ که آن را اینهمه محبوب چهار فصل بخصوص فصول اول سال  و افراد بخصوص بانوان کرده است؟
برای دانستن این قضیه ابتدا بهتر است بدانیم کرپ چیست و تاریخچه آن چیست و بسیار چیزهایی که باید در مورد آن دانست.
با ما همراه باشید.

پارچه کرپ چیست؟

قیمت پارچه کرپ مازاراتی
پارچه کرپ همانطور که از مقالات و جستجوها بر میاد یک پارچه نسبتا قدیمی است و با الیاف طبیعی و  مصنوعی
این پارچه برای زنان هندی در لباس های سنتی استفاده می شود و هنوز هم برای زنان مسیحی ارتدوکس در مراسم سوگواری
شرکت کورتالس در قرن نوزدهم به تولید انبوه رسید و هر روز به ارتقا آن افزود تا به کرپ های امروزی دست یافت.
امروز کارهای تزیینی زیادی بر روی پارچه ها انجام می دهند و چون پارچه ای سبک است نمای خاصی به لباس می دهد.
این پارچه بر خلاف سایر پارچه های کرپ که نازک و سبک  هستند کمی سنگین تر است و برای لباس های مجلسی مانند کت بسیار استفاده می شود.

پارچه کرپ مازاراتی چگونه ساخته می شود؟

الیاف مصنوعی با پیچش سخت نخی بسیار محکمی تولید می شود.
به الیاف تاب های “S” و “Z” می دهند و نخ هایی تبدیل می شود که امروزه کرپ نام دارد.
پس از تولید پارچه  آن را رنگ آمیزی می کنند.
گاهی ترکیب الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی با یک روش تولید خاص پارچه یک روش بافت منجر به تولید پارچه ای موج دار به نام کرپ مازاراتی می شوند.
قیمت پارچه کرپ مازاراتی به نسبت سایر پارچه های کرپ گران تر است.
به دلیل نوع بافت آن به راحتی می شود به آن تنوع طرح و رنگ داد و رنگریزی آن بسیار خوب است زیرا به راحتی رنگ ها را جذب کرده و رنگ نمی دهد.
از خصوصیات دیگر این پارچه می توان به خاصیت کشسانی و ارتجاعی بودن آن اشاره کرد که این خصوصیت می تواند یکی از مزایای خوب بودن برای پارچه هاست و در واقع یک امتیاز مثبت برای پارچه ها به حساب می آید. البته این خاصیت در حد معقول آن قابل قبول است و بیشتر از آن از زیبایی پارچه می کاهد.
این پارچه دارای گرماژ و یا وزن های متفاوتیبه دلیل نوع تولید می باشد اما در انواع کت و دامن و کت شلوار به دلیل گرماژ بسیار خود راشیک نشان می دهد.
از این پارچه در صورت تمایل در چهار فصل به راحتی می توانید استفاده کنید و فصل و آب و هوای خاصی مختص استفاده خود ندارد.

کاربرد

این پارچه  که بیشترین تولید آن در چین است و دلیل آن این است که چین بزرگترین کشور تولید کننده الیاف مصنوعی است.
اگر نوع کرپ پشم را در نظر بگیرید این پارچه مانند کرپ مازاراتی بیشترین کاربرد را در کت و البسه رسمی دارد  اما کرپ ابریشم سبک تر است و در البسه  دیگری مانند پیراخن و شال استفاده دارد.
در انواع البسه کاربرد دارد مانند لباس های شب و روسری ها و شال ها و برای جشن ها و سایر مناسبت ها استفاده دارد.
کرپ هایی که با الیاف طبیعی ساخته می شوند از الیاف مصنوعی گران تر هستند و در مقابل اشتعال معمولا دیرتر از خودشان واکنش نشان می دهند .
این پارچه نیز مانند تمام پارچه ای کرپ دارای برق و شاین زیبایی است و چون به نسبت بقیه کرپ ها کلفت است نیازی به آستری ندارد و بدن نما نیست.
تنها عیب این پارچه آن است که اگر از تولید خوبی برخوردار نباشد احتمالا گوله گوله شده و یا دانه دانه شدن آن پس از چند با استفاده هست.
به همین دلیل سعی کنید که حتما به کیفیت و کارخانه تولید آن توجه وافری داشته باشید.
اگر از آن به خوبی نگهداری کنید برای مدت طولانی می توانید از البسه کرپ مازاراتی خود استفاده نموده زیرا دارای بافتی مقاوم هستند.

چگونه آن را بشوییم و اتو کنیم ؟

 پارچه کرپ مازاراتی را چگونه بشوییم

از خوبی های پارچه کرپ و به خصوص مازراتی آن این است که این پارچه معمولا خیلی دیر چروک می شود و آن به دلیل خاصیت علی‌اف تشکیل دهنده آن است و اگر همین پارچه چروک بشود دارای چروک های عمیق و ماندگاری نیست بهتر است آن را به صورت غیر مستقیم و با درجه دمای بسیار ملایم اتو کنید.
اما اگه از درجه اتو نیستید می توانید آن را به خشک شویی ببرید اما در غیر این صورت اتو آن در خانه بسیار راحت است و حتی می توانید از بخارشو هم برای اتو کردن و صاف کردن این پارچه استفاده کنید ، ولی حتما آن را از قسمت پشت پارچه و لباس اتو نمایید تا برق نیاندازد و رد اتو روی پارچه نماند.
برای شستن این پارچه هم مانند تمام پارچه های دیگر اگر چندان کثیف نیست از شوینده های ملایم استفاده کنید از دور کند ماشین لباسشویی استفاده کنید آب را در حد سرد و بلند داشته باشید سعی کنید اگر از سفید کننده و لکه بر استفاده می کنید آن را با آب بسیار تحقیق کرده و سپس بر روی پارچه بریزید و هرگز آن را مستقیم روی پارچه قرار ندهید.
بهتر است در هنگام شستشو با دست دست آن را به آرامی بمالید و از چنگ زدن خودداری کنید تا بافت و فرم پارچه بهم نریزد.
به دلیل وجود الیاف مصنوعی آبرفت در هنگام شست شو ندارند.
با توجه به مراقبت هایی که برای این پارچه انجام می دهید این پارچه و لباس های آن تا مدت های مدیدی برای شما کار خواهد کرد و از پوشیدن آن لذت می برید.

قیمت پارچه کرپ مازاراتی

خرید پارچه کرپ مازاراتی لازم است نکاتی را در نظر بگیرید ، در ایران گاهی آن را به اسم پارچه مازراتی نیز می نامند که آن نیز به دلیل Maserati crepe است و هیچ فرقی با هم ندارند.
اما با توجه به تنوع بسیار زیاد پارچه های حتما قبل از خرید به جنس الیاف نوع پارچه و کیفیت آن توجه داشته باشید.
قبل از آنکه پارچه را بخرید به ویژه از جاهایی که نمی شناسید تراکم بافت الیاف و نوع دوخت آن را بررسی کنید.
سعی کنید حتما قبل از آنکه این پارچه را بخرید با خیاط خود چه به صورت جزئی اگر می خرید و چه به صورت کلی برای تولیدی خود می خرید مشورت نمایید تا ببینید برای لباس چقدر پارچه باید تهیه کنید.
این پارچه با توجه به نکاتی که گفتیم در بازار به قیمت های مختلفی وجود دارد اما اگر از مجموعه ما تهیه کنید زیرا علاوه بر آن که از کیفیت آن مطمئن هستید از قیمت آن نیز مطمئن می‌شوید زیرا مجموعه ما تمامی کارها و پارچه ها را به صورت دسته اول و از درب کارخانه رفته و به همان قیمت به شما می دهد و در این میان حق دلالی و واسطه کری را حذف کرده است.
شما می توانید جهت دیدن نمونه های پارچه های کرپ به نمایندگی ما در تهران در ساعات اداری مراجعه نموده و یا آنکه اگر امکان آمدن و خرید حضوری را ندارید می توانید درخواست نمونه کنید تا همکاران ما آن را برای شما اگر در تهران هستید پیک کرده و ما اگر در شهرستان ها هستید آن را با پست برای شما ارسال نماید و در صورت تایید جنس آن را خریداری کنید.
همچنین شما می‌توانید با مشاوران و مدیر فروش ما تماس گرفته و سوالات خود را در مورد انواع پارچه بیان کنید و در مورد موجودی قیمت رنگ استعلام بگیرید شما تنها با یکبار خرید از مجموعه ما با توجه به صاحب برند بودن و خوشنامی قطعاً مشتری دائمی ما خواهید شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما