قیمت پارچه عبایی 20.80 در نمایندگی کارخانه

کارخانه تولید پارچه عبایی مانتویی

قیمت پارچه عبایی این پارچه ها علاوه بر آنکه در چادرها بسیار کاربرد دارند در مانتوها و بخصوص مانتو های مجلسی بسیار پر طرفدار هستند.
این پارچه ها به دلیل آنکه بیشتر برای مانتو چادر و دیگر کاربردهای پوششی بکار می رود معمولا چندان از تنوع رنگی آن استقبال نمی شود و پرفروش ترین رنگ های آن معمولا رنگ های تیره است.
زیرا داری ایستایی عالی و خوش دوخت بودن و جذابیت برای یک پارچه مجلسی و قیمت مناسب را در یک جا دارند.
این پارچه با آنکه از الیاف طبیعی کمی تولید شده است اما بسیار تنفس پذیر است و باعث عرق بسیار کم و یا اصلا نمی شود و شاید همین دلیلی علاوه بر دلایل که در ادامه خواهیم گفت باعث شده است که این پارچه در ده های اخیر بسیار مورد توجه مراکز مد و دوخت لباس زنان بخصوص در کشورهای جنوبی و شهرهای مذهبی و مسلمان قرار بگیرد زیرا علاوه بر زیبایی با آن لباس های پوشیده و مخصوص زنان مسلمان بسیار زیباست بخصوص اگر آن را سنگ ها و نگین ها تزیین کنند .
اگر برای لباس مرد عنکبوتی با تار و پرکار دنبال یک پارچه خوب هستید ما این پارچه زیبا را به شما معرفی می کنیم.
جهت خرید با ما همراه باشید.

8 نکته که قبل از خرید پارچه عبایی باید بدانید

قیمت پارچه عبایی

این حق شماست که بدانید چه می خواهید بخرید و از همه اطلاعات آن آگاه باشید ما در اینجا چندین نکته مهم را آورده ایم تا شما با خیال راحت خرید خود را انجام داده و از خرید خود راضی باشید و قیمت پارچه عبایی را که پرداخت می کنید برایتان به صرفه باشد.
رایج ترین لباس ضد اسید  که در بازار پیدا می کنید عبارتند از  :
نیدا یا ندا ، کتانی ، ابریشم ، ساتن ، ژرژت ، با ترکیبات الیاف پنبه ای بالا و غیره
فاکتور اصلی هنگام انتخاب پارچه مهم  است زیرا همین که بدانید چه می خواهید و برای چه می تواند کلی در خرید شما تفاوت ایجاد کند مثلا  : برخی از پارچه ها در تابستان و برخی دیگر در زمستان راحت هستند.
برخی از پارچه ها را می توان هر روز پوشید در حالی که برخی دیگر برای مناسبت های خاص رزرو شده اند.

1_نیدها یا ندا: مزایا : نرم و راحت و لاکچری،ایده آل برای مناطق گرمسیری، عالی برای استفاده هر روزه و مناسبت های خاص و در انتها شستشوی آسان
اما پارچه ندا چیست؟! پارچه ای نرم و ظریف است که از 100% پلی استر ساخته شده است.
این باعث می شود که برای هوای گرم عالی باشد و معمولاً در آب و هوای گرم مانند مناطق جنوبی استفاده می شود.
می توان آن را در مواقع روزمره و خاص پوشید.
2_کتانی : مزایا : نرم و راحت و لاکچری،ایده آل برای مناطق گرمسیری، عالی برای استفاده هر روزه و مناسبت های خاص و در انتها شستشوی آسان
و اما درباره کتانی :کتانی به عنوان قوی ترین الیاف طبیعی شناخته می شود و از آنجایی که به طور طبیعی تولید می شود، زیست تخریب پذیر است و برای محیط زیست عالی است.
برای پوشیدن روزمره مناسب است زیرا کتانی در طول زمان به اندازه سایر پارچه ها پوشیده نمی شود.
مواد تنفس پذیر، آن را برای پوشیدن در آب و هوای گرم عالی می کند.
3_ابریشم :مزایا : نرم و  سبک ، مواد قابل تنفس ، عالی برای استفاده هر روزه و مناسبت های خاص و در انتها شستشوی آسان اما دارای قابلیت اشتعال فراوان
4_ژرسه :  دارای الیاف بی نظیری است که آن را برای پوشش در تمام فصول مناسب می کند. دارای مقاومت و ایستایی بسیار خوبی در عین لطافت است.
در همه تقریبا می توان از آن استفاده کرد از مهمانی گرفته تا البسه روزمره مانند دامن و بلوز و …
چون دارای مواد مصنوعی است در برابر چروک شدن و چروک های عمیق مقاوم است.
این پارچه هم مانند هم پارچه های عبایی دارای ظاهر لاکچری بوده و حس خوبی به تمام بانوانی که از آن استفاده می کنند میدهد.
قیمت پارچه عبایی ژرسه هم به نسبت کیفیت و ظاهرش بسیار مناسب است.
5_ ساتن : ساتن مانند همیشه  یک پارچه لوکس و اشرافی است که شبیه ابریشم است.
کاربرد آن معمولاً برای لباس ‌های مجلسی و مهمانی است تا لوازم خانه .
اگر می خواهید بدرخشید از این پارچه استفاده کنید. این پارچه هم مانند بقیه پارچه های عبایی دارای درخشش و نرمی در حین استحکام و خوش دوخت بودن است.
6_ژرژت : پارچه ای زیبا با کیفیتی مشابه پارچه ابریشمی و ساتن درجه 1، اما تولید آن کمی متراکم تر و مات تر است. نازکی و عبور نور زیبایی دارد و مناسب تمام فصول است.در مناسبت های مختلف از آن می توانید استفاده کنید.
برای لباس های آسیایی مانند ساری استفاده می شود.
7_ابریشم: ماده ای زیبا و در عین حال گران قیمت که از کرم ابریشم تهیه می شود.
این پارچه مجلل برای محیط زیست عالی است، فواید سلامتی زیادی دارد و در هر مناسبتی به شما احساس زیبایی می دهد.
این یک ماده عالی با کیفیت بالا برای عباهای لوکس می سازد. و دارای ویژگی هایی چون سبکی، لوکس ،صاف، براق و قابل تنفس کمیاب،  ودارای خواص سلامتی مانند کاهش پیری و بهبود خواب
8_پنبه : یک پارچه طبیعی که هنگام استفاده در ساخت لباس دارای مزایای و ویژگی های بسیار عالی  است. همچنین این انتخاب عالی برای مانتو و عبا است، به همین دلیل است که مانتو های و عباهای پنبه ای خرید بسیار محبوبی هستند.
از ویژگی های آن می توان به : راحت بودن و قابل تنفس به راحتی قابل اشتعال به دلیل الیاف طبیعی، تماما از مواد طبیعی،ایده آل برای پوشیدن هر روز ، مناسب برای استفاده های روزمره و گاها مجلسی

بهترین مرکز خرید پارچه مانتویی

بهترین قیمت پارچه عبایی

برای خرید پارچه مانتویی اول از همه  بهتر است با خیاط چه در تولیدی ها و چه بصورت جزیی مشورت کنید تا ببینید چقدر از پارچه را نیاز دارید و کدام نوع پارچه عبایی برای شما مناسب تر است؟ و با توجه به بودجه ایی که برای این کار در نظر گرفته اید کدام پارچه بیشترین کارایی را برای شما دارد و نیاز شما و تولیدی شما را برطرف می کند و نظر شما و مشتری را جلب می کند؟
سپس از نمایندگی ها و کارخانه ها خرید کنید در این صورت می توانید در هزینه ها بسیار صرفه جویی کرده و حد امکان با قیمت بسیار مناسب تری بخرید.
شما می توانید با انتخاب نمایندگی ما به صورت مستقیم و دست اول و بدون هیچگونه واسطه این پارچه های مانتویی را تهیه کنید.
در صورتی که مجموعه ما را انتخاب کنید می توانید از گزینه‌هایی چون خرید به صورت عمده و مستقیم کمترین قیمت بازار مشاوره رایگان و پرسیدن سوال ها از مشاوران با تجربه ما  و تحویل در اسرع وقت و تضمین کیفیت محصولات مطمئن باشید.
مجموعه ما با فراهم کردن محیط آرام کاری و داشتن همکاران واحد فروش با تجربه ، این امکان را به شما می دهد که به صورت تلفنی یا حضوری به دفتر ما واقع در خیابان آزادی و یا از طریق پر کردن فرم در وب سایت منتظر تماس همکاران ما باشید و سپس خرید خود را انجام بدهید و مشتری همیشگی ما بشوید.
تلفن های ما در داخل صفحات وب سایت موجود می باشد و یا از طریق کلیک بر روی گزینه “تماس با ما” در وبسایت با ما تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما