مرکز خرید و فروش پارچه نخی گلدار

پارچه نخی گلدار یکی از پرفروش ترین پارچه های مورد استفاده در تولیدی های مانتو زنانه است. پارچه نخی گلدار در مرکز خرید و فروش اینترنتی انواع پارچه ایرانی به مشتریان عرضه می گردد.
پارچه های نخی گلدار یکی از مدل های پر فروش پارچه در صنعت نساجی مخصوص فصل‌های بهار و تابستان است.
از پارچه های نخی گلدار در تولید مانتو های تابستانه زنانه و همچنین پیراهن های تابستانه مردانه به صورت عمده استفاده می شود.

پارچه نخی گلدار

انواع پارچه نخی موجود در بازار

پارچه نخی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف روانه بازار می‌شوند که می‌توانیم به صورت عمده آنها را در دو طرح زیر دسته‌بندی کنیم:

  • پارچه نخی چهارخانه
  • پارچه نخی گلدار

پارچه نخی گلدار همان طور که گفته شد مناسب دوخت انواع لباس راحتی زنانه، مانتو زنانه، سارافون و یا انواع روسری های شیک است.
ثبات رنگ پذیری کمتر و اتو کشی راحت و همچنین قابلیت خنک کنندگی بالا از مزیت های عمده پارچه نخی گلدار و چهار خانه است.

پارچه نخی گلدار

پخش مستقیم پارچه نخی

پخش مستقیم بهترین لباس ضد اسید نخی گلدار با کالیته رنگی بسیار متنوع و جذاب توسط نمایندگی های معتبر تولیدی و نساجی به صورت اینترنتی به مشتریان ارائه می گردد.

فروش ارزان پارچه نخی گلدار

پارچه نخی گلدار طیف کاربردی زیادی در تولیدی های لباس و پوشاک به خود اختصاص داده است.این نوع پارچه نسبت به پارچه های نخی ساده، دارای قیمت فروش بیشتری است.
قیمت واقعی این محصول از طریق نمایندگی های ویژه تولیدی های معتبر برای مشتریان ارائه می گردد.فروش ارزان پارچه نخی گلدار امروزه از طریق اینترنت نیز برای تمامی مصرف کنندگان امکان پذیر شده است.
در این روش خرید و فروش هیچ واسطه وجود ندارد و مشتریان می توانند به صورت مستقیم سفارشات خود را از طریق سایت تولیدی ها ثبت کرده و در اسرع وقت محصول مورد نظر خود را در محل درخواستی تحویل بگیرند.

پارچه نخی گلدار

قیمت فروش پارچه نخی

پارچه های نخی می توانند دارای مشخصه های مختلفی باشند.نرمی و لطافت خاص یکی از مهمترین کیفیت های تولیدی پارچه نخی است.
مصارف عمده این محصول نیز طبق همین فاکتور تولیدی است.استفاده از پارچه نخی عمدتاً در دوخت لباس و پوشاک های زنانه و بچه گانه کاربرد دارد و طرح های گوناگونی از آن در بازار موجود است.
قیمت فروش پارچه نخی نسبت به دیگر پارچه ها در بازار مناسب تر بوده و این لباس مرد عنکبوتی با تار به صورت عمده در فروشگاه های اینترنتی با قیمت فروش مناسب به مشتریان ارائه می گردد.

تماس با ما