تولید کننده انواع پارچه ترگال ایرانی

تولید کنندگان پارچه ترگال ایرانی ، در سراسر کشور در تلاشند تا پارچه با کیفیت مناسبی را تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار دهند.
پارچه ترگال، از انواع پارچه هایی می باشد، که در ایران هم تولید می شود. این نوع پارچه، به دلیل تنوعی که دارد، طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

پارچه ترگال ایرانی

تولید پارچه ترگال

پارچه ترگال، در دو نوع ساده و کجراه تولید می شود. تفاوت این دو نوع، در وزنشان و همینطور نوع بافت آنها می باشد. وزن پارچه ترگال کجراه، حدود 40 تا 50 گرم بیشتر از پارچه ترگال ساده می باشد.
علاوه بر این تار و پود ترگال ساده به شکل مربعی بافته می شود، ولی پارچه ترگال کجراه به صورت کج بافته می شود.
این نوع پارچه به اسم پارچه نخی شناخته می شود ولی در اصل از جنس پنبه ویسکوز می باشد.

پارچه ترگال ایرانی

دسته بندی پارچه ترگال

پارچه ترگال خودبر حسب الیافی که از آن ساخته می شود دارای دسته بندی های دیگری نیز می باشد. یکی از این دسته ها، پارچه کجراه فلامنتی می باشد. جنس این لباس عروس دخترانه  فلامنت می باشد، که اکثر مردم آن را به نام نخ فلامنت یا پلاستیک می دانند.
از جنس های دیگر این پارچه، می توان پلی استر، پلی استر پنبه، ویسکوز و … را نام برد.
این پارچه، به دلیل رنگ بندی فوق العاده متنوعی که دارد، کاربردهای مختلفی می تواند داشته باشد.
این پارچه، به دلیل نرمی و راحتی برای لباس فرم دانش آموزان بسیار مناسب است، از این رو تولیدی هایی که لباس فرم مدارس را تولید می کنند، از طرفداران پر پا قرص این نوع پارچه می باشند.
این پارچه به دلیل این که خیلی طود چروک نمی شود، در محیط های اداری نیز طرفدارانی دارد. خانم های شاغل، از این پارچه برای دوخت مانتو های خود استفاده می کنند، تا در طول روز شیک تر به نظر برسند.
در این پارچه، درصد پنبه استفاده شده بالاست، برای همین در لباس آتش نشان ها یا کسانی که شغل های پر خطر دارند استفاده می شود.

پارچه ترگال ایرانی

فروش پارچه ترگال ایرانی

پارچه ترگال مرغوب، پس از تولید در کارخانجات نساجی، به نمایندگی های فروش و توزیع ارسال می شود. قیمت این پارچه در نمایندگی ها، به دلیل قیمت مناسب، به صرفه تر می باشد.
اکثر تولیدی ها، پارچه ترگال خود را به صورت عمده از این نمایندگی ها خریداری می کنند. حمل ساده محصول از ویژگی های دیگر خرید به صورت عمده می باشد.
نمایندگی ها، برای راحتی کار مشتری، از فروش آنلاین لباس ساحلی مردانه هم استفاده می کنند و این امکان را به مشتریان می دهند، که بتوانند خرید آسانتر با قدرت انتخاب بیشتری را داشته باشند.

تماس با ما